Keresőmarketing

Keresőmarketing (search engine marketing - rövidítve SEM) olyan online marketing tevékenységet takar, melynek fő célja a keresők találati listájában jobb pozició elérése az adott oldal számára. A keresőmarketing magában foglalja a keresőoptimalizálást, a PPC hirdetésekkel kapcsolatos optimalizációt, illetve a marketing szövegírást.

Keresőmarketing tevékenységünket az alábbiak szerint végezzük:

  • Egy beszélgetés alkalmával (mely történhet személyesen vagy telefonon) felmérjük, hogy milyen tevékenységekkel foglalkozik, kik a konkurenciái weboldalak tekintetében, továbbá, hogy jelenleg milyen online marketing tevékenységeket folytatnak az oldallal kapcsolatban.
  • A feladatunk első része egy konkurencia felmérés, ahol meghatározzuk, hogy a keresők szerint kik jelentenek konkurenciát, ők milyen kulcsszavakra vannak optimalizálva, milyen magas PageRank értékkel rendelkeznek.
  • Az Ön által meghatározottak alapján megvizsgáljuk, hogy az egyes kulcsszavak hogy teljesítenek a népszerűbb keresőmotorokban, összállítunk egy listát a lehetséges fő kulcsszavakra. Természetesen ezt egyeztetjük Önnel, majd az 5 elfogadott fő kulcsszóra optimalizáljuk az oldalt, a meghatározott másodlagos kulcsszavakat pedig lehetőség szerint elhelyezzük az oldal meta-tagjeiben, továbbá az oldal szövegeiben.
  • A tartalmak kialakításában, vagy módosításában is segítséget nyújtunk, több féle szempont szerint fogalmazzuk meg az oldal tartalmait.
  • Az elkészített, tartalommal feltöltött oldalt regisztráljuk a legnépszerűbb keresőkbe, linkgyűjteményekbe, továbbá Google Analytics fiókot regisztrálunk hozzá, hogy a látogatottság nyomon követhető maradjon. 
  • A kész oldalhoz PPC (pay per click - kattintásonkénti fizetés) kampányt tervezünk, hogy a keresőoptimalizálás hatásának kifejltéséig (6 hónap, gyakran frissülő oldalak, portálok esetében kevesebb) az oldal az első helyjezések közé kerüljön, illetve jelenős számú látogató érkezzen az oldalra.
  • A PPC kampányok szövegét megírjuk a kulcsszavakat, a költségkeretet, továbbá egyéb kritériumokat beállítunk a szolgáltatók rendszereiben, hogy a kampány költségeit a legoptimálisabb szinten tartsuk, 1 hónap után pedig az eredmények alapján újra optimalizáljuk.
  • Dokumentációt biztosítunk, illetve tanácsot adunk az oldal további tartalmainak feltöltésével, szerkesztésével, módosításával kapcsolatban.

Mi a leglényegesebb különbség a webaudit, a keresőmarketing és a keresőoptimalizálás között?

  • A keresőmarketing részfolyamata a keresőoptimalizálás
  • A webaudit ellenőrizni hivatott többek között a keresőmarketing vagy a keresőoptimalizálás sikerességét.